ACE diễn đàn ai có kinh nghiệm nộp hồ sơ tại USCIS bi gửi thư về thông báo case của mình bị đình chỉ để bổ xung như mình không ? Xin hãy tư vấn giúp mình với .
Mình là diện Visa K1 ông xã mình ở San Antonio Tasax người Mỹ đã nộp hồ sơ cho mình được 6 tháng rồi tới giữa tháng thứ 7 họ gửi mail về như sau :Subject: Case Status Information for Receipt Number: SRC1490340718
Minh lo lắng quá , kg biết họ đình chỉ hs của mình để bổ xung giấy tờ gì nữa họ chưa cho mình biết họ cần thêm Thông tin gì ? -
Bạn nào biết bao lâu nữa họ cho mình biết họ cần bổ xung gì ?
Và sau khi mình bổ xung đầy đủ rồi thì khoảng bao lâu nữa hồ sơ mình đc xét để gửi cho Trung Tâm Chiếu Kháng ?
Lo lắng và thất vọng ngay bước đầu tiên các bạn a. Mặc dù hs của mình ông xã đã thuê luật sư tai tasax Hoan thien . Thế mà giờ vẫn bị đình chỉ để bổ xung ? Cảm ơn các bạn
There has been a recent processing action taken on your case.
Receipt Number: SRC1490340718
Application Type: I129F, PETITION FOR FIANCE(E)
Your Case Status: Request for Evidence
On January 27, 2015, we suspended processing of your case, Receipt Number SRC1490340718, because we need more information from you. Your notice explains what we need from you to resume work on your case. We will not take action on your case until we receive the evidence or the deadline to submit it expires. Please follow the instructions in the notice. If you do not receive your request for initial evidence notice by February 26, 2015, please go to www.uscis.gov/e-request to request a copy of the notice. If you move, go to www.uscis.gov/addresschange to give us your new mailing address.
A request for evidence is made when an application/petition is lacking required documentation/evidence (initial evidence) or the officer needs more documentation/evidence (additional evidence) to determine an applicant's eligibility for the benefit sought. We may send you a request for evidence at any stage of our review. The request will indicate what evidence or information is needed for us to fully evaluate your application or petition. The notice will explain where to send the evidence and will give the deadline for your response. Your application or petition will be held in suspense during that time. If you receive a request for evidence and have questions about what you need to submit, you may call our National Customer Service Center at 1-800-375-5283.
Mình là diện Visa K1 ông xã mình ở San Antonio Tasax người Mỹ đã nộp hồ sơ cho mình được 6 tháng rồi tới giữa tháng thứ 7 họ gửi mail về như sau :Subject: Case Status Information for Receipt Number: SRC1490340718
Minh lo lắng quá , kg biết họ đình chỉ hs của mình để bổ xung giấy tờ gì nữa họ chưa cho mình biết họ cần thêm Thông tin gì ? -
Bạn nào biết bao lâu nữa họ cho mình biết họ cần bổ xung gì ?
Và sau khi mình bổ xung đầy đủ rồi thì khoảng bao lâu nữa hồ sơ mình đc xét để gửi cho Trung Tâm Chiếu Kháng ?
Lo lắng và thất vọng ngay bước đầu tiên các bạn a. Mặc dù hs của mình ông xã đã thuê luật sư tai tasax Hoan thien . Thế mà giờ vẫn bị đình chỉ để bổ xung ? Cảm ơn các bạn
There has been a recent processing action taken on your case.
Receipt Number: SRC1490340718
Application Type: I129F, PETITION FOR FIANCE(E)
Your Case Status: Request for Evidence
On January 27, 2015, we suspended processing of your case, Receipt Number SRC1490340718, because we need more information from you. Your notice explains what we need from you to resume work on your case. We will not take action on your case until we receive the evidence or the deadline to submit it expires. Please follow the instructions in the notice. If you do not receive your request for initial evidence notice by February 26, 2015, please go to www.uscis.gov/e-request to request a copy of the notice. If you move, go to www.uscis.gov/addresschange to give us your new mailing address.
A request for evidence is made when an application/petition is lacking required documentation/evidence (initial evidence) or the officer needs more documentation/evidence (additional evidence) to determine an applicant's eligibility for the benefit sought. We may send you a request for evidence at any stage of our review. The request will indicate what evidence or information is needed for us to fully evaluate your application or petition. The notice will explain where to send the evidence and will give the deadline for your response. Your application or petition will be held in suspense during that time. If you receive a request for evidence and have questions about what you need to submit, you may call our National Customer Service Center at 1-800-375-5283.